این بستنی کُشنده را نخورید ...

این بستنی کُشنده را نخورید ...

کارشناسان آمریکایی مصرف بستنی زغالی یا همان بستنی سیاه را به دلیل وجود زغال فعال درآن که می‌تواند سبب یبوست و اختلال‌های باروری شود، ممنوع اعلام کردند.
زغال چوب نوعی جاذب بسیار قوی وفعال است که سبب جذب کمتردارو‌ها دربدن می‌شود.
در سال‌های اخیرمصرف بستنی زغالی به همراه نان سیاه جذابیت بالایی به ویژه بین جوان‌ها در سراسر دنیا پیدا کرده است و بسیاری از علاقه‌مندان به بستنی طعم عجیب و غیرعادی آن را تجربه کرده اند.
کارشناسان در پژوهش‌های خود دریافتند مصرف این بستنی باعث یبوست، برهم خوردن چرخه مصرف دارو‌های کنترل باروری در زنان و کم آبی بدن و مشکل‌های ناشی ازآن می‌شود.
از کربن فعال دربیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای سم زدایی در مسمومیت‌های ناشی از سوء مصرف دارو استفاده می‌شود، اما مصرف آن به شکل بستنی می‌تواند سبب ابتلا به انواع بیماری‌ها شود.

کارشناسان بهداشتی مصرف زغال چوب را مضر برای سلامت اعلام کرده اند و از فروشگاه و رستوران‌ها خواسته اند مصرف آن را متوقف کنند.
اکنون افزون بر بستنی از زغال چوب در مواردی، چون خمیر دندان، ماسک زیبایی و مواردی از این دست استفاده می‌شود.
کارشناسان اعلام کرده اند اطلاعات کاملی در خصوص چگونگی اثرگذاری این ماده بر بدن انسان ندارند.

با اخبار سلامت دیجی دارو همراه باشید


ماده فوق العاده برای سفید کردن دندان در خانه

بیشتر غذاها دندان را لک نمی‌کنند، اما اگر به نوشیدن قهوه یا کشیدن سیگار عادت دارید نباید دور از انتظارتان باشد که به مرور زمان دندان‌هایتان تغییر رنگ بدهند. بهتر است هر سه ماه یک‌بار دندان‌هایتان را جرم‌گیری کنید و این راهکارهای خانگی را نیز به‌کار ببرید.

13

توانایی خیار در کلاژن سازی پوست

خیار تنها باعث خنکی بدن نمی شود، بلکه برای حفظ شادابی پوست و سلامت استخوان ها هم مفید است.خیار منبع غنی از ویتامین های C و K است که مصرف آن موجب تقویت استخوان ها می شود.

15

پتاسیم و کمک به کاهش سلولیت

محققان عنوان می کنند کمبود پتاسیم می تواند منجر به ضعف و خستگی، یبوست، تحریک پذیری، گرفتگی عضلات، گرفتگی عضلات شکمی، نفخ و فشارخون شود. در ادامه به فواید مصرف پتاسیم اشاره می شود.

34

در هنگام استفاده از لپ تاپ این موارد را رعایت کنید

اگر بعد از کار با کامپیوتر گردن درد و پشت درد به سراغ تان می آید، لازم است که نحوه ی نشستن خود و کار را با کامپیوتر را تغییر دهید. نشستن صحیح به شما کمک می کند از وارد شدن فشار به عضلات و مفاصل و آسیب های جسمانی جلوگیری کنید.

56

با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از آن طریق با ما در ارتباط باشید.