چطور رژلب مطمئن بخریم؟

چطور رژلب مطمئن بخریم؟

گول ظاهر را نخورید


برای داشتن ظاهری زیبا و جسورانه همیشه یک رژلب به کمک‌تان می‌آید تا صورت خسته شما را کمی شاداب و اعتماد به نفس‌تان را به حد کافی افزایش دهد. اما نکته اینجاست که بیشتر ما روزانه از این محصول آرایشی به دفعات مصرف می‌کنیم بدون اطلاع از اینکه مواد تشکیل‌دهنده آن چیست و این ندانستن گاهی تاوان سنگینی هم دارد. چون تمام محصولات آرایشی به‌ویژه رژلب، ترکیباتی دارند که برای سلامت اصلا مناسب نیست.

مواد تشکیل‌دهنده رژلب را بشناسید 


موادی مانند موم، روغن رنگدانه، رنگ‌های محلول در چربی، عطر و آنتی‌اکسیدان ترکیبات ثابت تمام رژلب‌ها هستند. در قدم اول یکی از سه نوع موم عسل، موم کاندلیندا و موم کارنابا در رژلب به‌کار می‌رود که در ماندگاری رژلب موثر است. سپس روغن کاسترو یا روغن گیاهی و لانولین که در کنار موم دو ماده اصلی تولید رژلب هستند و 60درصد وزن آن را تشکیل می‌دهند. مرحله بعد رنگدانه و رنگ که می‌تواند از گیاهان و مواد شیمیایی گرفته شود و برای ایجاد رنگ در رژلب ضروری است. سپس عطر به مقدار کم که بتواند بوی نامطبوع ترکیبات دیگر را مهار کند و درنهایت نگهدارنده و آنتی‌اکسیدان‌ها که به منظور ماندگاری رنگ، تقویت پوست لب‌ها و جلوگیری از فاسد شدن با دیگر مواد ترکیب می‌شود.

از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید

 
خرید از دستفروش، مغازه‌های بی‌نام و نشان که در بساط آنها همه چیز برای فروش پیدا می‌شود، انتخاب درست و قابل‌اعتمادی نیست. ارزان بودن رژلب‌ها که این روزها نوع تقلبی آنها به وفور موجود است دلیل خوبی برای انتخاب نخواهد بود. پس بهتر است حتما محصولات موردنظر خود را از فروشگاه و داروخانه‌های معتبر خریداری کنید.

 سراغ حجم‌دهنده‌ها نروید 


رژلب‌های غیراستاندارد که معمولا به‌صورت مایع و براق در رنگ‌های روشن یا تیره با مشخصه حجم‌دهنده بودن به وفور در بازار موجود است، آسیب بیشتری به سلامت شما خواهد زد، چراکه در ترکیبات شیمیایی آن موادی هست که با خوردن و آشامیدن وارد بدن شده و به سیستم گوارش آسیب می‌زند یا واکنش‌های حساسیتی ایجاد کرده و سلامت پوست‌تان را به خطر می‌اندازد.  براساس گفته سازمان غذا و دارو وجود 2 PPM سرب در برخی رژلب‌ها به ویژه رژهای غیراستاندارد خطرساز خواهد بود.

با اخبار سلامت دیجی دارو همراه باشید


نخوردن سحری موجب چاقی می‌شود

برخلاف تصور برخی افراد، روزه بدون سحری نه تنها موجب کاهش وزن نمی‌شود، بلکه به دلیل افت شدید قند خون در طی روز موجب می شود تا شخص روزه‌دار در زمان افطار تمایل بیشتری برای خوردن غذاهای شیرین و چرب پیدا کند و همین موضوع در نهایت منجر به اضافه وزن و چاقی می‌شود.

16

6 خوراکی انرژی زا برای روزه دارن

روزه گرفتن در تابستان که روزهای داغ و بلندی دارد خیلی هم ساده نیست و اگر در هنگام سحری مواد انرژی زا نخورید صد در صد بیمار خواهید شد. در این پست ما شما را با ۶ خوراکی معجزه گر آشنا میکنیم.

3950

6 هشدار جدی کمبود ویتامین ب 12 در زنان

توانایی بدن یک زن برای جذب ویتامین ب ۱۲ به تدریج و با افزایش سن، کاهش می یابد. محققان آمریکایی نشان می داده اند که ۴ درصد از زنان بین سنین ۴۰ تا ۶۰ سال از کمبود این ویتامین رنج می برند.

63

نکات کلیدی برای روزه داری در فصل گرما

ماه رمضان امسال نیز همانند چند ساله گذشته با فصول گرم سال (بهار و تابستان) مصادف شده و این امر به برکات این ماه افزوده و در روایات بسیار از آن تمجید شده است. این مطلب شامل توصیه‌هایی است برای گرفتن روزه در روزهای گرم سال به شما کمک خواهد کرد.

52

با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از آن طریق با ما در ارتباط باشید.