راه های جلوگیری از عرق سوز شدن

راه های جلوگیری از عرق سوز شدن

از مهم ترین دلایلی که منجر به عرق سوز شدن خواهد شد استفاده از لباس های تنگ می باشد به این دلیل که لباس های تنگ باعث عدم گرش هوا در بدن می شود. در خانم ها زیر سینه ها و کشاله ران از مهم ترین نواحی می باشد که دچار عرق سوزی می شود.

با رعایت نکات زیر می توانید از عرق سوز شدن جلوگیری نمایید:

نظافت شخصی را رعایت نموده و سعی کنید هر روز حمام نمایید.
لباس های تیره باعث جذب نور خورشید شده و گرما را تشدید می بخشند. تا جایی که ممکن است از پوشیدن آن ها خودداری نمایید.
ناحیه ای بدن که دچار عرق سوزی می شود را اجازه دهید که هوا بخورد و روی آن پودر بچه بزنید و اجازه دهید که مراحل ترمیم خود را ادامه دهد.
یکی از عوامل مهم دیگر در تشدید عرق سوزی وجود موهای زاید در ناحیه کشاله ران می باشد. موهای زاید این ناحیه را اصلاح نمایید.
لباس های تنگ به دلیل جلوگیری از گردش هوا عامل مهمی در عرق سوز شدن می باشد . تا جایی که ممکن است از پوشیدن شلوارهای تنگ خودداری کنید .
از پوشیدن شلوار و سوتین های مرطوب خودداری کنید. خیس بودن شلوار و سوتین دلیل دیگری بر عرق سوز شدن می باشد.
جنس لباس نیز تاثیر زیادی بر عرق سوز شدن خواهد داشت. از لباس هایی از جنس پلاستیک و تنگ خودداری نمایید.

با اخبار سلامت دیجی دارو همراه باشید


بهترین خوارکی های ضد ریزش مو

علل متعددی در ریزش موها دخیل هستند که از جمله می توان به استرس، افراط در استفاده مواد شوینده و آرایشی شیمیایی و تغییرات هورمونی بدن اشاره کرد. البته تغذیه نیز نقش مهمی در این باره دارد زیرا بدن از طریق مواد غذایی همه ریز مغذی های مورد نیاز برای عملکرد صحیح اندام های بدن را دریافت می کند. موها به کمک فولیکول ها تغذیه می شوند و از همین رو لازم است تا ریز مغذی های اساسی برای تقویت و سلامتی موها تامین شود.

1968

ماده فوق العاده برای سفید کردن دندان در خانه

بیشتر غذاها دندان را لک نمی‌کنند، اما اگر به نوشیدن قهوه یا کشیدن سیگار عادت دارید نباید دور از انتظارتان باشد که به مرور زمان دندان‌هایتان تغییر رنگ بدهند. بهتر است هر سه ماه یک‌بار دندان‌هایتان را جرم‌گیری کنید و این راهکارهای خانگی را نیز به‌کار ببرید.

28

توانایی خیار در کلاژن سازی پوست

خیار تنها باعث خنکی بدن نمی شود، بلکه برای حفظ شادابی پوست و سلامت استخوان ها هم مفید است.خیار منبع غنی از ویتامین های C و K است که مصرف آن موجب تقویت استخوان ها می شود.

22

پتاسیم و کمک به کاهش سلولیت

محققان عنوان می کنند کمبود پتاسیم می تواند منجر به ضعف و خستگی، یبوست، تحریک پذیری، گرفتگی عضلات، گرفتگی عضلات شکمی، نفخ و فشارخون شود. در ادامه به فواید مصرف پتاسیم اشاره می شود.

35

با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از آن طریق با ما در ارتباط باشید.