اخبار سلامت


اخبار 1 - 20 الی 984

چه بخوریم که زخم هایمان زودتر خوب شود؟

چه بخوریم که زخم هایمان زودتر خوب شود؟

همه ما گاهی در بدنمان زخم هایی ایجاد می شود؛ بریدن دست با چاقو، خراش ناحیه ای از پوست بدن در اثر زمین خوردن و یا اصطکاک با سطوح زبر و یا حتی زخمهای ناشی از انجام اعمال جراحی و بیماریهای خاص.

27
در تعطیلات آخر هفته یک دل سیر نخوابید!

در تعطیلات آخر هفته یک دل سیر نخوابید!

محققان دانشگاه پیتسبورگ یک خبر بد برای کارمندانی دارند که تصور می کنند اگر آخر هفته زیاد بخوابند، کمبود خوابشان در طول هفته جبران می شود.

36
 این مواد غذایی را در ظرف‌های چدنی نپزید!

این مواد غذایی را در ظرف‌های چدنی نپزید!

همه ما به تابه‌های چدنی علاقه داریم، اما معمولا نمی‌دانیم که پختن بعضی از غذاها در این تابه‌ها می‌تواند طعم نامطلوبی به آن‌ها بدهد، خود ظرف را خراب کند و حتی تمام تلاش شما برای طعم‌دارسازی غذاها را بی‌ثمر بگذارد. در ادامه با مواد غذایی نامناسب برای تابه‌های چدنی آشنا می‌شویم.

66
وزن شما چه تاثیری بر شخصیتتان دارد؟

وزن شما چه تاثیری بر شخصیتتان دارد؟

اگر فردی اهل مهمانی رفتن، کتاب خواندن، شب زنده داری و یا هر نوع فعالیت دیگری هستید باید بدانید شخصیت شما، تا حدود زیادی روی وزنتان و اینکه چگونه وزن کم می کنید تاثیر دارد. از این راهنما استفاده کنید تا نوع شخصیت خود را بشناسید و با استفاده از مشخصات خود، بتوانید به کاهش وزنتان کمک کنید.

58
راه درست شستن موها

راه درست شستن موها

حمام کردن و شستشوی موها ظاهرا کار روتینی است که از دوران کودکی انجامش داده‌ایم و احتمالا خیلی از ما اشتباهاتی داریم که همچنان ادامه دارند.

97
با نوشیدن چای، تُرش می‌کنید؟ بخوانید

با نوشیدن چای، تُرش می‌کنید؟ بخوانید

چای هم می‌تواند ریفلاکس معده به مری را تشدید کند و هم می‌تواند در جلوگیری از ریفلاکس موثر باشد. چگونه ممکن است چای هر دو اثر را ایجاد کند؟

73
چگونه بوی عطرتان همه جا را بردارد؟؟

چگونه بوی عطرتان همه جا را بردارد؟؟

عطرها نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کنند. به عنوان مثال عطر تن شماست که در خاطر دوستان تان تا سالهای سال به یادگار می ماند، از این رو می توان آن را جزیی از شخصیت تان به حساب آورد.

184
 ۹ توصیه تغذیه ای مهم برای مردان جوان

۹ توصیه تغذیه ای مهم برای مردان جوان

برای بیشتر مردان جوان، تغذیه اهمیت چندانی ندارد. چندین عامل در ایجاد چنین نگرشی به نوع رژیم غذایی در آنها نقش اساسی دارد از جمله مشغله های فراوان زندگی امروزی و عدم وجود زمان کافی برای تهیه و آماده سازی وعده های غذایی سالم. از این رو گرایش آنها به مصرف فست فودها و غذاهای کنسروی و آماده مصرف افزایش یافته است

73
چگونه به سبک زندگی کارمندی وزن کم کنیم؟

چگونه به سبک زندگی کارمندی وزن کم کنیم؟

سبک زندگی کارمندی و نشستن پشت میز برای تمام طول روز می تواند برای سلامت شما خطرناک بوده و حتی در دراز مدت کشنده باشد. در این نوشتار توصیه هایی ارائه می شود که با به کار بستن آن می توانید این تاثیرات مخرب را کاهش دهید.

60
همبرگر یا سیگار؛ کدام خطرناکتر است؟

همبرگر یا سیگار؛ کدام خطرناکتر است؟

در حالی‌که هنوز شمار زیادی از مردم جهان به دلیل نبود یا کمبود غذا جان خود را از دست می‌دهند، گروهی دیگر به دلیل پرخوری یا تغذیه نامناسب می‌میرند. سازمان بهداشت جهانی می‌گوید تغذیه بد خطری بیش از مصرف نیکوتین دارد.

111
مشکل کم خونی را با جوانه ها برطرف کنید

مشکل کم خونی را با جوانه ها برطرف کنید

تحقیقات نشان می‌دهد: جوانه‌ها به عنوان مواد غذایی با ارزش برای پوست، مو و اعضای بدن مفید هستند.

103
توصیه های طلایی برای کنترل ریزش مو و استحکام موها

توصیه های طلایی برای کنترل ریزش مو و استحکام موها

یکی از نکاتی که شاید خیلی به آن دقت نداشته باشید گرم کردن بیش از اندازه مو است. این مشکل بیشتر در بانوان دیده می شود چرا که آن ها به میزان زیادی از سشوار استفاده می کنند و گرمای آن را به زیر موهای خودشان می فرستند.

128
مناسب‌ترین ورزش برای گروه خونی شما

مناسب‌ترین ورزش برای گروه خونی شما

تا چه حد درمورد تاثیر گروه خونی در زندگی فردی اطلاع دارید؟ همان‌طورکه همه ما می‌دانیم، تمرینات ورزشی باید براساس سطح تناسب اندام شخص باشد. اگر شما هم مثل خیلی از افراد دیگر‌ عاشق ورزش‌ هستید، پس حتماً تاکنون تست ورزشی انجام داده‌اید، تا ببینید که چه ورزشی برای شما بهتر است.

328
خود درمانی در این بیماری ممنوع!

خود درمانی در این بیماری ممنوع!

التهاب قرنیه یا کراتیت التهاب لایه سطحی چشم یا همان قرنیه است که معمولا همراه با درد و اختلال در دید بوده و اشخاص باید با بروز هرگونه التهاب چشمی‌ فورا به پزشک متخصص مراجعه کنند.

77
خواب کمتر از ۷ ساعت این بلا را بر سر بدن می‌آورد!

خواب کمتر از ۷ ساعت این بلا را بر سر بدن می‌آورد!

اجتناب از افزایش وزن برای مدت طولانی وابسته به رژیم غذایی سالم و ورزش منظم می باشد. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که عامل سوم برای مدیریت وزن خواب کافی است.کوتاه کردن ۳۰ دقیقه از ۷ ساعت خواب توصیه شده در هر شب می تواند عواقب شدید و طولانی مدت برای وزن بدن و متابولیسم داشته باشد

763
غذا های سیر کننده برای لاغری سریع

غذا های سیر کننده برای لاغری سریع

با خوردن سیب زمینی پخته حداقل تا ۲ ساعت احساس سیری کامل میکنید. هرچند اغلب از سیب زمینی به دلیل کربوهیدرات بالایی که دارد دوری میکنند اما این اشتباه است.

202
خواص بی‌نظیر هسته هندوانه را دست کم نگیرید!

خواص بی‌نظیر هسته هندوانه را دست کم نگیرید!

بسیاری از افراد هرگز از روغن هسته هندوانه استفاده نکرده‌اند. اما این عصاره یکی از پر خاصیت ترین عصاره ها برای سلامتی به شمار می‌رود. هسته های هندوانه که معمولا پس از خوردن هندوانه دور ریخته می شوند خواص بی شماری دارند. که قرون بسیاری در افریقا به عنوان یک دارو در درمان سنتی مورد استفاده بوده است.

129
وقتی مو از افزایش وزن خبر می‌دهد!

وقتی مو از افزایش وزن خبر می‌دهد!

یک هورمون استرس در بدن وجود دارد که نقش مهمی در سوخت و ساز و تعیین این که چربی در کجا ذخیره شود، ایفا کرده و می تواند در پس پرده افزایش وزن شما قرار داشته باشد.

143
مواد غذایی باورنکردنی که با مصرفشان اور دوز می کنید !

مواد غذایی باورنکردنی که با مصرفشان اور دوز می کنید !

کلمه «اور دوز» معمولا ما را به یاد مصرف مواد مخدر غیرقانونی می‌اندازد. اما فقط مواد مخدر خیابانی یا مصرف بیش از حد داروهای مجاز نیست که باعث آسیب رسیدن به بدن یا حتی مرگ می‌شود.

826
به هر کس چه رنگ گلی هدیه بدهیم؟

به هر کس چه رنگ گلی هدیه بدهیم؟

گل‌ها می‌توانند پیام‌های بسیاری در خود داشته باشند. بنابراین هنگام هدیه دادن به دیگران، رنگ گل و انتخاب مناسب آن از اهمیت خاصی برخوردارست. این مقاله به شما در انتخاب گل کمک می‌کند.

155

اخبار 1 - 20 الی 984

با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از آن طریق با ما در ارتباط باشید.

همین حالا رایگان دانلود کنید

دانلود برای Apple iOS دانلود برای Google Android